har jag en blogg?

Ojojojoj, jag som skrev att det skulle bli en bättring på uppdateringsbiten.... Det är inte så lätt när man jobbar och åker iväg hela tiden. Men det hade jag i och försig fötutspått. :) Har varit i min sommarstuga nu i en vecka, den ligger några mil söder om Göteborg och även fast att man inte har mycket att göra där så är det riktigt fint och mysigt där! Men nu är jag iallafall hemma och det tycker jag är mycket skönt.

I lördags så var jag på U2´s UNDERBARA konsert i Göteborg! Jag var där med Victor, Linus, Sebastian, Truls & Philip och vi stod 3-4 meter från Bono och hela U2! Det var så sjukt bra!

Och jag hann med lite shopping också. Köpte ett par mintgröna chinos som är riktigt snygga!

/ Sebastian



Acne Guy Green.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0