summercat

OoOOooooo, jag är RASTLÖS! Jag vill göra något ball, typ bygga en lådbil eller kanske en trädkoja. Fast har varken verktyg eller brädor till det... eller verktyg har jag nog men ja. Igår impulsköpte jag en ny fluga och den är nice.

  • Om tre dagar åker jag till Stockholm
  • Om fyra dagar så ska jag se Coldplay!!!!!!!!!!
  • Om fem dagar så kommer jag hem från Stockholm :)
  • Om sex dagar så är det dax för skooooooola igen, och jag längtar!
  • Om tjugoen dagar så är det Inspark för de små 93:orna!!!!
  • Om tjugofyra dagar så fyller jag år och även mina gode vän Vickan.
  • Och om cirkus femtiofem år så bor jag och min kviga Ragnhild på Lanzarote och har det gott!

PUSS PÅ MITTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0