här kommer sommaren?

Blev inget inlägg igår eftersom att jag inte hade tid till det! :) Dagen började iallafall med att alla ettor på Sundsgymnasiet samlades i matsalen halv 9 för att lyssna på talet som rektorn skulle hålla, dessutom så bjöds det på lite musik. Efter det så gick alla estetelever till musiktorget där våra lärare hade köpt tre olika tårtor till oss! Detta var mycket uppskattat av alla elever. :)
Sedan så gick jag, Victor och några till ut för att försöka komma på något kul som man kunde hitta på under dagen och det blev att vi åkte till Kust i Falsterbo för att fika och där mötte vi också lite trevligt folk. Sen så tog de flesta bussen till Höllviken och jag, Victor, Gustav och Oskar drog till toppen för att köpa kött och sånt inför grillningen som vi och några andra skulle ha hemma hos Gustav lite senare under dagen.
När vi väl var hos Gustav så tog vi det bara lugnt innan vi satte igång med grillningen. Maten blev mycket god och man var rätt hungrig eftersom att jag inte hade ätit någon frukost på morgonen!
Runt 7-8 så drog jag och Victor till Vellinge eftersom att Isabelle skulle ha klassfest men det var typ en estetarfest för det var folk som hade gått ut tvåan och trean där men det var bara nice!
Några timmar senare så stack jag och Victor hem till mig och sov, fast vi hann titta lite på Scrubs innan vi somnade! Vaknade senare av att telefonen ringde men det gjorde inget för det var min lilla sötnos som ringde! :)

Ikväll så blir det bara att titta film och äta godis eftersom att man har jobbat två timmar ute i detta jävla värdet............

Ha det bäst!

/ Sebastian



Bild från klassfesten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mackorna jag gjorde till er dååå????

2009-06-14 @ 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0