Im singing in the rain.

TisdagTisdagTisdag........ om ni frågar mig så är det den sämsta dagen på hela veckan, börjar tidigt & slutar sent & BARA tråkiga lektioner. Fast idag så började vi klockan 10.10 och då hade vi bild som jag har börjat tycka om igen! Och sen så gjorde vi absolut ingenting på de andra lektionerna idag. Så denna tisdagen har varit bra hittills. Fast om man ska klaga på någonting idag så får det isåfall bli vädret! FY FAN säger jag bara, det är ju snart sommarlov och då ska det ju vara sol och varmt! Men man är ju tyvärr van vid att det blir sånt här skitväder precis när sommaren sätter igång. Men man får väll hoppas att solen tittar fram lite under veckan!

Idag så har jag MYCKET att göra, klockan halv sex så ska bandet samlas på skolan innan vi ska ha en avslutningskonsert tillsammans med några mindre barn och deras små band. Och sen när jag kommer hem så har jag 4 skoluppgifter jag jag har "glömt" att göra, jag vet att det är dåligt av mig men jag har inte haft någon ork över huvud taget till att göra dem. Men ikväll så är det sista chansen och den tänker jag fan ta tillvara på! Men nu så ska jag äta något och sedan dra till skolan, men vi hörs senare!

/ Sebastian


Rätt så chill bild på mig och Victor, men inte fullt lika chill skärpa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0