see you soon

Nu sitter jag här, klockan är 22.37 och jag håller på att skriva ett Samhällsarbete om Socialdemokraterna och deras ideologi, lyssnar på Coldplay & längtar efter sommarlovet. Kanske ska tilläggas att jag har två engelskarbeten efter detta också.... och det ska vara klart imorgon också.... Fast jag är rätt duktigt för jag gjorde precis klart ett Samhällsarbete om Källkritik och det gick faktiskt jätte bra. Fast det är nu man ångrar att man inte gjorde de här sakerna tidigare så att man bara kunde ta det lugnt nu men det är försent nu!

Var ute med min hund för en stund sen, skönt att komma ut och få lite frisk luft när man bara sitter inne vid datorn, och det regnade inte på mig! Så jag antar att jag hade tur!


Får bli en bild på min lilla hund när han var valp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0