sol, vind & vatten.

Hej,
Gårdagen var riktigt rolig, och det blev mycket dans! Efter dansen på torget så åkte jag, Victor, Gustav, Jonna, Anna, Tim, Lovisa, Josefin, Oskar, Gustaf, Marcus & Truls till Hököpinge där det var fest men vi stannade inte där så länge utan vi drog tillbaka till Vellinge för att efterfesta. Så jag & Victor stack hem till Linus där vi festade tillsammans med hans bror och hans kompisar. Och sen så gick jag hem och sov.

Idag så blev man väckt klockan 10 av mamma, gick upp och åt lite frukost för att sedan åka till Limhamn med pappa och Victor för att segla ner den till falsterbo kanalen. Men eftersom att rullgenuan trasslade till sig så fick vi vända tillbaka efter en halvtimme. Så vi får väll segla ner den någon annan gång!

Idag så ska jag nog bara ta det lugnt eftersom att man ska börja jobba imorgon...... Men det ska ändå bli rätt kul!

/ Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0