stan.

Idag så började skolan klockan 10, trodde giår att vi började 11 men så var inte fallet. Vi hade instrument & sång redovisning i nästan 3 timmar om jag inte minns helt fel. Men efter det så slutade vi och jag drog in till stan för att se om jag kunde hitta något klipp, och det gjorde jag.



 Shorts 149 kr. (H&M)
T-Shirt 99 kr. 2-pack (H&M)
Bälte 299 kr. (Boomerang)
Cardigan 299 kr. (Åhlens, inte inköpt idag)

Det är kanske inte är världens bästa bild men det får ni stå ut med! Nu så ska jag duscha men vi hörs sen.

/ Sebastian

Kommentarer
Postat av: Mathias Blondie Lindborg

Har samma shorts fast marin blåa:D snyggt

2009-06-08 @ 21:03:46
Postat av: Sebastian

de hade typ bara den färgen kvar idag, men jag tyckte ändå att de var snygga! :)

2009-06-08 @ 21:22:46
URL: http://imontheroad.blogg.se/
Postat av: Martina Axtelius

haha jo, jag vet:) Men tyckte det lät komiskt..

JAG AVGUDAR DIN KLÄDSTIL HERRN..!!

2009-08-29 @ 23:33:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0