Standing still.

Idag var faktiskt en rätt jobbig dag i skolan, men jag har mig själv att skylla faktiskt för det är mitt eget fel att jag har skitit att göra arbeten som jag fick sitta och stressgöra idag i skolan. Men det gick ändå rätt bra! Fixade mitt MVG i Engelska A och i Bild rätt så skönt faktiskt. Aja, nu är allt skit över för imorgon så är det skolavslutning! Åhhh vad skönt det ska bli! Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, men det lär väl visa sig!

Ikväll så är det fotboll hemma hos Jake, SVERIGE - malta! Jag tippade ju att Sverige skulle vinna mot Danmark senast med 2-1 men det var ju åt helvete :D Man jag tippar på att det blir 2-0 till Sverige idag!

Vi hörs kanske senare!

/ Sebastian



SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0