sunday.

Oj vad jag är dålig på att uppdatera min blogg! Men det är väll bara för att det är så mycket att göra på sommarlovet och när det är så fint väder som det har varit nu ett tag så vill man ju inte bara sitta inne vid datorn!
Men nu har jag blivit frisk iallafall efter en släng med lite feber och sånt smått och gott, och det är ju tur för då kan jag ju jobba i veckan och inte förlora massa pengar som jag skulle ha tjänat :D
Idag så ska jag vara med Victor och jag vet inte riktigt vad vi ska göra men jag antar att det blir att vi drar till Höllviken eller något :) Och sen så är det bara att hoppas på att veckan går fortfortfort för på fredag så ska jag och ett stort kompisgäng dra in till Köpenhamn och se när Rick Astley har konsert! Det kommer att bli så sjukt härligt! :D
Och sen på lördagen så kommer äntligen Alice hem........ den dummingen åkte till Korsika igår :(
Men då har man yttligare en sak att längta till!
Sen så konfirmeras mina små konfirmander på lördag också. Jag anar att man kommer att vara rätt så seg i hela kroppen efter en heldag i Köpenhamn dagen innan. Men det ska nog gå bra ändå! :)

En sak som jag är lite besviken på är att jag inte har tagit mig in till stan nu när det är rea för att se om jag kunde hitta några fynd. Men jag har istället utnyttjat rean som finns på ett par hemsidor. För idag så beställde jag en vit-blå randig blazer från www.asos.com för 440 kr.

Men nu så ska jag hem till Victor och äta!

Ha det bäst.

/ Sebastian


Så ser blazern ut, fast det är ju inte den bästa bilden kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0